typicalteenager

Alla inlägg under november 2013

Av Lisa Hedberg - 30 november 2013 22:52

Hejsan
Nu ligger jag i sängen och bloggar lite. Efter jag kom hem från min och Julias shopping så gick jag upp och duschade. Efter det så städar jag mitt rum för att jag hade bjudit hem Emilia för att äta hemma gjorda hamburgare. Efter det gör jag och pappa maten. Det blev faktiskt riktigt gott om man får säga det.
Senare under kvällen så var jag och Emilia i mitt övningsrum och bara lirade lite och garvade as mycket.
Emilia gick hem för ett tag sen och efter det gick jag och la mej i sängen. Ska försöka sova snart.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 30 november 2013 12:10

Hejhej
Nu sitter jag och Julia påväg till kupolen för att shoppa. Julklappar framför allt men man vet ju aldrig om det kan bli nåt till sig själv också.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 30 november 2013 10:11

Godmorgon
Jag och Julia vaknade nyss. Igår blev det mycket killsnack och mycket skratt.
Nu ligger vi i våra sängar och håller på med mobilerna. Snart ska vi nog åka och julshoppa.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 29 november 2013 21:09

Hejsan
Nu sitter jag och Julia och kollar på idol. Vi åt thaimat och har käkat godis osv...
Julia hälsar "Tja tja bloggen"
Kommer fortsätta ha fett nice ikväll men min egna fru. Kanske bloggar lite senare
Kram Lisa och Julia

Av Lisa Hedberg - 29 november 2013 07:57

Hejhej
Här kommer en bild på den nya tröjan. Förlåt att blixten är ivägen men hoppas ni ser ungefär hur den ser ut.
Tröjan kostade 149.90 på H&M
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 29 november 2013 05:37

Hejhej
Igår efter profilen åke jag hem och sen på sång. Efter det åkte jag och mamma till ett köpcentrum. Vi var på jakt efter ett par "finbyxor" och det hittade vi. Sen hittade jag en tröja som jag bara ÄLSKAR! Den är så lurvig och varm och snygg. Ni kommer säkert få en bild på den snart men just nu ligger jag typ död i sängen...
Och efter vi var klara där så åkte vi till Ica Maxi för det var typ massor av erbjudanden så. Och där hittade jag min dröm!! En låda full med satsumas för endast 39.90 Asså jag höll på att dö! Så jag köpte en sån och har redan ätit ganska många...
(Bilden är tagen innan jag börja äta)
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 28 november 2013 10:09

Hallå
Nu sitter jag och kollar på en studietekniksfilm.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 28 november 2013 08:11

Hejhej
Nu sitter jag och Emilia på bussen och blev precis hundra kronor rikare. Vi sitter typ vid framför mittendörrarna och vid stan var det nån som antingen tappade eller kastade en hundring på oss när hen skulle gå av bussen.
Fatta vilken morgon :D
Kram Lisa och Emilia

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards