typicalteenager

Direktlänk till inlägg 6 maj 2014

Dagens tips

Av Lisa Hedberg - 6 maj 2014 21:45

Hejhej!
Här kommer dagens tips. Jag är en sån person som inte gillar att spendera så mycket pengar på smink så här är en palett från Viva la Diva. Den heter Nudie. Den påminner mycket om Naked paletterna som kostar väldigt mycket.
Jag tror den här kostar runt 150 kronor vilket jag tycker är ett toppen pris för 12 stycken superfina ögonskuggor.
Vissa skuggor är inte så pigmenterade och andra har väldigt mycket pigment. Vissa har skimmer i sig medans andra är matta.
Jag skulle rekommendera den här till alla som kanske inte har råd eller inte vill slösa så mycket pengar på märkessmink.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hedberg - 15 maj 2014 21:32

Hejsan bloggen Jag saknar verkligen att ha en riktigt jävla bra kompis. Att ha en syster som vet allt om mig och som kan ta en kula för mig. Jag har många bra vänner men saknar den lilla extra vänskapen... Jag känner mej rätt så ensam. Det finn...

Av Lisa Hedberg - 8 maj 2014 21:43

Hej alla Idag har jag bara vilja försvinna. Usch vilken dålig dag. Ibland undrar man varför man ens försöker... Ville bara uppdatera lite så ni vet att jag lever iallafall. Ska försöka blogga mera imån. Kram Lisa ...

Av Lisa Hedberg - 7 maj 2014 18:16

Hejsan alla finaste! Idag har det varit en riktigt dålig dag. Den har gått så oerhört segt. Skolan sög, vädret sög och eftermiddagen har sugit hittills. Vill bara lägga mej under täcket och sova tills jag inte kan sova längre. Men för att inte s...

Av Lisa Hedberg - 6 maj 2014 19:00


Hej Nu tänkte jag visa vad jag hade på mej idag. Jag hade en svart tajt kjol som är ganska kort. Sen har jag världens största "over size" tröja som är plommonlila instoppad i kjolen. Världens härligaste nylon tajts eller vad det heter. För att piff...

Av Lisa Hedberg - 6 maj 2014 07:56


Hejhej Nu tänkte jag dela med mej av gårdagens outfit. Jag glömde göra den igår så jag gör den nu istället Igår hade jag en marinblå långärmad tröja från Hollister. Blåa lågmidjade jeans som jag inte riktigt vet vart dom kommer ifrån. Sen bara e...

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards