typicalteenager

Alla inlägg under mars 2014

Av Lisa Hedberg - 21 mars 2014 07:33

Hej
Jag vaknade tio över sju. Jag somnade inte förrän 4 tiden så jag hörde inte väckarklockan.
Idag ska jag som vanligt gå till en fucking skola och kolla på personer som är glada och har allt som vanligt. Jag orkar inte med allt... Snart är det helg iallafall. Ska spela curling hela helgen. Matcherna börjar redan idag så vet inte om jag kommer orka...
Ha en bra dag! Lisa

Av Lisa Hedberg - 21 mars 2014 01:51

Hej igen.
Väldigt länge sen jag skrev nått på bloggen nu men jag har haft annat för mej.
Jag mår så dåligt så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag har grinat i flera timmar i rad och jag har ett hål i magen som äter upp mej. Jag tänker på han hela tiden! Och hur han kunde behandla mej så där. Jag har blottat min själv för honom och jag fick inte reda på nått om han. Jag vaknar mitt i natten helt genom svettig och har panik och jag skriker i sömnen. Jag mår illa konstant och mitt liv är ett helvete rent ut sagt! Nu låter det som om jag älskar drama och bara överdriver men ärligt talat är jag så trött på allt drama! Jag vill bara att mitt liv ska bli normalt. Så som det var för några dagar sen.
Utan mina vänner skulle jag aldrig klara av det här. Jag har så sjukt många asgulliga människor som igår fick mej att börja skratta efter jag hade gråtit i några timmar. Jag älskar dom men jag kan inte rå för att jag älskar han med...

Av Lisa Hedberg - 8 mars 2014 09:33

Hejhej
Just nu sitter jag på en bänk ute i skogen och är så otroligt besviken på mej själv. Förra sommaren hade jag superbra kondition och ganska snygg kropp om jag får säga det själv. Jag var ute och sprang ungefär 3 gånger i veckan om inte mer. Sen på hösten blev det mindre och mindre och när snön kom så slutade jag springa regelbundet.
Idag var första gången sen i början av vintern jag tänkte ge fan på att gå ut och springa. Jag fattar inte hur jag kan va i så dålig form. Jag orkade inte ens halva av det jag brukade springa utan problem i somras...
Min kropp har aldrig varit "stor" utan jag har alltid varit ganska smal. Inte övernaturlig smal men typ normal om man kan säga så. Det är igentligen ganska konstigt för jag har aldrig varit den som har tränat mycket. Jag har alltid ätit onyttigt och slappat.
Men nu ska jag ge fan på att börja bygga muskler! Mitt mål är att kunna gå ut i bikini i sommar och kunna vara så stolt över min kropp.
Alltså är mitt mål INTE att förlora massa i vikt!!!! Utan att bygga muskler. Muskler väger mer än fett så jag kommer antagligen kanske gå upp lite i vikt.
Jag är väldigt osäker på om jag kommer kunna lyckas men ska verkligen försöka.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 6 mars 2014 21:38

Hejhej
Idag har det inte blivit nått bloggande för jag har legat hemma och varit sjuk hela dagen. Jag har gjort absolut ingenting. Sovit, ätit och andats. Väldig tråkig dag helt enkelt.
Imorgon masar jag mej till skolan iallafall. Och imorgon är det fredag!! Snart är det helg igen!
Nu ska jag sova lite mer...:3
Kramar och pussar Lisa

Te

Av Lisa Hedberg - 5 mars 2014 06:57

Godmorgon alla fina!
Nu ligger jag i sängen och gruvar mej för att gå upp. Det är ju så varmt och skönt under täcket. När jag har tagit mej upp så ska jag göra lite te och klä på mej.
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 4 mars 2014 22:19

Hejhej
Nu har appen börjat krångla igen.. (får panik!!)
Men nu ska jag sova iallafall. Så godnatt
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 4 mars 2014 13:59

Hejhej
snart är det dags för sista lektionen vilket är svenska. Sååå skönt. Sen ska jag hem med några kompisar och sen curling! Känns som en helt grym dag.
kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 3 mars 2014 22:16

Hejhej
Nu ligger jag i sängen med min katt och lyssnar på strövtåg i hembygden. Jag bara älskar texten!
Snart kommer jag tuppa av så jag säger väll godnatt nu.
Massor av kramar Lisa

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards