typicalteenager

Direktlänk till inlägg 4 maj 2014

Ärr efter finnar?!

Av Lisa Hedberg - 4 maj 2014 21:27

Hejsan igen!
När jag kom hem från tåget så sprang jag hem till Emilia så körde vi ett styrkepass. Efter det så tog jag en omväg hem på några kilometer och sen hoppade jag in i duschen. Känns som att jag har hunnit med mycket på en dag!
Men nu tänte jag gå från en sak till en helt annan. Jag har haft jättemycket problem med finnar. Och så fort jag får en finne klämmer jag den direkt! Men när man klämmer finnar kan man få ärr efteråt. Inte så vackert tycker jag personligen.
Men nu har jag inte haft en finne på lång tid, men jag har haft fruktansvärt fula ärr. Men jag och mamma gick till apoteket och hörde om dom hade nått som hjälpte att så bort ärr och dom rekommenderade en olja som var framtagen för många olika saker. Bland annant att få bort ärr.
Den oljan var inte så fruktansvärt dyr så vi köpte den. Jag tror den kostade mellan 100-150 kronor typ.
Den oljan använder man 2 gånger dagligen i 3 månader. Jag har använt den i lite mer än 1 månad nu men jag ser så jättemycket resultat. Ärren är påväg bort och jag är inte alls lika röd som jag var förut.
Jag tror dock man inte ska använda oljan när man fortfarande har finnar men jag rekommenderar verkligen den om du har ärr efter finnar!
Oljan heter Bio-oil och i en förpackning får man 60 ml men den räcker hur länge som helst!
Kram Lisa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa Hedberg - 15 maj 2014 21:32

Hejsan bloggen Jag saknar verkligen att ha en riktigt jävla bra kompis. Att ha en syster som vet allt om mig och som kan ta en kula för mig. Jag har många bra vänner men saknar den lilla extra vänskapen... Jag känner mej rätt så ensam. Det finn...

Av Lisa Hedberg - 8 maj 2014 21:43

Hej alla Idag har jag bara vilja försvinna. Usch vilken dålig dag. Ibland undrar man varför man ens försöker... Ville bara uppdatera lite så ni vet att jag lever iallafall. Ska försöka blogga mera imån. Kram Lisa ...

Av Lisa Hedberg - 7 maj 2014 18:16

Hejsan alla finaste! Idag har det varit en riktigt dålig dag. Den har gått så oerhört segt. Skolan sög, vädret sög och eftermiddagen har sugit hittills. Vill bara lägga mej under täcket och sova tills jag inte kan sova längre. Men för att inte s...

Av Lisa Hedberg - 6 maj 2014 21:45

Hejhej! Här kommer dagens tips. Jag är en sån person som inte gillar att spendera så mycket pengar på smink så här är en palett från Viva la Diva. Den heter Nudie. Den påminner mycket om Naked paletterna som kostar väldigt mycket. Jag tror den här ...

Av Lisa Hedberg - 6 maj 2014 19:00


Hej Nu tänkte jag visa vad jag hade på mej idag. Jag hade en svart tajt kjol som är ganska kort. Sen har jag världens största "over size" tröja som är plommonlila instoppad i kjolen. Världens härligaste nylon tajts eller vad det heter. För att piff...

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards