typicalteenager

Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Lisa Hedberg - 7 maj 2014 18:16

Hejsan alla finaste!
Idag har det varit en riktigt dålig dag. Den har gått så oerhört segt. Skolan sög, vädret sög och eftermiddagen har sugit hittills.
Vill bara lägga mej under täcket och sova tills jag inte kan sova längre.
Men för att inte slösa bort resten av kvällen på ett sådan sätt tänkte jag vara lite kreativ snart och kanske baka något eller möblera om (igen...)!
Asså är det bara jag som ibland bara får panik och behöver ändra nått? Alltifrån att köpa en ny tröja till att färga håret. Bara det blir nått nytt liksom.
Antagligen är det väll bara jag som har det så och då kan jag berätta att det inte är så kul som det låter.
Men nu ska jag tamefan ta och hitta på nått! Helt värdelös dag ska det inte bli iallafall
Kram Lisa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards