typicalteenager

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av Lisa Hedberg - 4 maj 2014 23:20

Godnatt alla finaste!
Nu ligger jag i sängen och gruvar mej för att gå upp och borsta tänderna. Snart ska jag försöka sova i 8 timmars djupsömn och vakna upp imorgon och vara pigg och glad. Jag hoppas ni har en mysig natt och att ni har haft en grym dag!
Kramar Lisa

Av Lisa Hedberg - 4 maj 2014 21:27

Hejsan igen!
När jag kom hem från tåget så sprang jag hem till Emilia så körde vi ett styrkepass. Efter det så tog jag en omväg hem på några kilometer och sen hoppade jag in i duschen. Känns som att jag har hunnit med mycket på en dag!
Men nu tänte jag gå från en sak till en helt annan. Jag har haft jättemycket problem med finnar. Och så fort jag får en finne klämmer jag den direkt! Men när man klämmer finnar kan man få ärr efteråt. Inte så vackert tycker jag personligen.
Men nu har jag inte haft en finne på lång tid, men jag har haft fruktansvärt fula ärr. Men jag och mamma gick till apoteket och hörde om dom hade nått som hjälpte att så bort ärr och dom rekommenderade en olja som var framtagen för många olika saker. Bland annant att få bort ärr.
Den oljan var inte så fruktansvärt dyr så vi köpte den. Jag tror den kostade mellan 100-150 kronor typ.
Den oljan använder man 2 gånger dagligen i 3 månader. Jag har använt den i lite mer än 1 månad nu men jag ser så jättemycket resultat. Ärren är påväg bort och jag är inte alls lika röd som jag var förut.
Jag tror dock man inte ska använda oljan när man fortfarande har finnar men jag rekommenderar verkligen den om du har ärr efter finnar!
Oljan heter Bio-oil och i en förpackning får man 60 ml men den räcker hur länge som helst!
Kram Lisa

Av Lisa Hedberg - 4 maj 2014 15:58

Hejsan alla fina där ute!

En hel evighet sen jag bloggade. Men som många gånger jag sagt förut ska jag verkligen försöka blogga nu. Jag har börjat använda datorer mer nu så därför kommer jag antagligen kunna uppdatera oftare. 

Just nu sitter jag på tåget påväg hem. Jag har varit med pappa en dag på jobbet bara för att få ett tyst ställe att kunna plugga på. Har hunnit lärt mig 18 nya ord på spanska och fattar nu hur det ekonomiska kretsloppet funkar. Känner mej ganksa nöjd med med dagen. När jag kommer hem ska jag ba ta det lugnt och chilla. Kanske ska höra om nån vill med ut och springa eller köra ett styrkepass ;) 

Skriver antagligen ett till inlägg snart igen. Puss på er, Lisa 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halljosan!
Jag är en Dalkulla på 13 år som tänker skriva lite om mitt vanliga, tråkiga, jobbiga tonårsliv.
Puss Lisa

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards